شرکت سازه سبک آرسام

تامین کننده بلوک ساختمانی سبک AAc سیپورکس

شرکت سازه سبک آرسام

تامین کننده بلوک ساختمانی سبک AAc سیپورکس

AAC 100 ساله شد


AAC 100 ساله شد.

طبق مقاله ای که سردبیر مایکل فون آهلن در آلمان نوشته، تولید صنعتی AAC به اوایل قرن بیستم بازمی گردد. در سال‌های اولیه توسعه آن توسط محققان آلمانی، چک، آمریکایی و سوئدی، پایه و اساس AAC را که امروزه می‌شناسیم و برای آن ارزش قائل هستیم، پایه گذاری کرد. معمار و مخترع سوئدی دکتر یوهان اکسل اریکسون در سال 1923 هنگامی که متوجه شد که خواص فعلی AAC از طریق اتوکلاو کردن مخلوط مرطوب سنگ آهک و تخته سنگ ایجاد شده است، به موفقیت واقعی دست یافت. AAC Worldwide صد سال موفقیت را به دکتر اریکسون و همه کسانی که وقف توسعه AAC هستند تبریک می گوید!

بیشتر بدانید: بلوک سبک

AAC سازگار با محیط زیست

بلوک AAC یک ماده سازگار با محیط زیست است. با این حال، خواسته های دنیای مدرن و بالاتر از همه، مراقبت از آینده، جستجو برای راه حل های جدید برای به حداقل رساندن اثرات منفی زیست محیطی را ضروری می کند. این مقاله راه حل های انتخاب شده برای استفاده از مواد زائد و محصولات جانبی از تکنیک های دیگر در تولید AAC را با در نظر گرفتن خطرات و محدودیت های بالقوه ارائه می دهد. همچنین توجه به استفاده از ضایعات AAC در روش‌های دیگر، عمدتاً به عنوان جایگزین سیمان یا افزودنی بتن، جلب شد.

خط تولید جدید بلوک های AAC برای Bauroc در لتونی

Bauroc، بزرگترین تولید کننده AAC در شمال اروپا با سه کارخانه AAC، اخیرا پروژه سرمایه گذاری برای افزایش ظرفیت تولید در Ogre، لتونی را نهایی کرده است. به منظور دور شدن از پالت سازی دستی، کارخانه در لتونی به یک خط تخلیه و بسته بندی کاملاً جدید برای بلوک های AAC مجهز شده است که هم ایمنی و هم ظرفیت کارخانه را افزایش می دهد.

هفتمین کنفرانس بین المللی بلوک اتوکلاوشده AAC در لهستان

انجمن تولیدکنندگان بتن لهستان خوشحال است که هفتمین کنفرانس بین المللی بتن هوادهی اتوکلاو شده در پراگ، جمهوری چک اعلام می کند. این کنفرانس تحت حمایت انجمن بتن هوادهی اتوکلاو شده اروپا (EAACA) برگزار شد. در این کنفرانس کارشناسان بین المللی متعددی از موسسات علمی، تولید کنندگان AAC، تامین کنندگان مواد خام، تولید کنندگان کارخانه AAC و انجمن ها گرد هم خواهند آمد.

بخوانید: هبلکس

پانل های چوبی AAC

ایالات متحده سنت ساختمان سازی خاص خود را دارد. الوار به راحتی در دسترس است و برای تعداد زیادی از خانه ها استفاده می شود. اخیراً آمریکایی‌ها به فراتر از مرزها نگاه کرده‌اند و ماده‌ای پیدا کرده‌اند که ساختار چوب را کاملاً تکمیل می‌کند. چارلز پاترنو، بنیانگذار AAC East یکی از این افراد است. در ابتدا، شرکت او محصولات AAC را در ایالات متحده خریداری و توزیع می کرد. به زودی، آنها تصمیم گرفتند کارخانه تولید خود را در کارولینای جنوبی راه اندازی کنند. با همکاری نزدیک با Wehrhahn، این کارخانه ساخته شد، راه اندازی شد و اکنون بلوک ها و پانل های AAC را تولید می کند.

منبع: siporex.ir

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد