شرکت سازه سبک آرسام

تامین کننده بلوک ساختمانی سبک AAc سیپورکس

شرکت سازه سبک آرسام

تامین کننده بلوک ساختمانی سبک AAc سیپورکس

پروژه هتل اسپیناس پالاس

چکیده
پروژه هتل اسپیناس پالاس دارای 46 طبقه در زمینی به مساحت 4,500 متر مربع و با زیربنایی در حدود 106,000 مترمربع احداث خواهد شد. این هتل به عنوان بزرگ ترین هتل های کشور ایران در منطقه سعادت آباد واقع شده است. 
هتل اسپسناس چشم انداز زیبایی به خصوص در شب به علت نورپردازی جذاب و خاص آن دارد.
برای ساخت این پروژه از بلوک سبک سیپورکس (بلوک AAC) به دلیل عایق بودن استفاده شده است.
پروژه هتل اسپیناس پالاس
پروژه هتل اسپیناس پالاس به عنوان یکی از بزرگ ترین هتل های کشور ایران در منطقه سعادت آباد واقع شده است.
هتل اسپیناس پالاس دارای 46 طبقه در زمینی به مساحت 4.500 متر مربع و با زیربنایی در حدود 106.000 مترمربع احداث خواهد شد.
هتل اسپیناس چشم انداز زیبایی به خصوص در شب به علت نور پردازی جذاب و خاص آن دارد.
برای ساخت این پروژه از بلوک سبک سیپورکس (بلوک AAC) به دلیل عایق بودن استفاده شده است.
بلوک سیپورکس عایق حرارت، عایق صوت، مقاوم در برابر زلزله و رطوبت است. به همین دلیل در ساخت پروژه های عظیم بهترین گزینه است.
موارد بالا تنها بخشی از مزایای این بلوک ساختمانی به شمار می رود.
اهمیت عایق سازی به ویژه در این بازه زمانی که وقوع رخدادهای طبیعی مثل زلزله را نمی توان پیش بینی کرد، نکته ضروری است.
علاوه بر پروژه هتل اسپیناس پالاس در هتل ایران مال هم از بلوک سبک aac استفاده شده است.
برای مشاهده نمونه کارهای بیشتر با انتخاب پروژه های سیپورکس می توانید لیست تمامی پروژه ها را ببینید.
همچنین در صورت هر گونه سوال از کارشناسان سیپورکس می توانید از طریق چت آنلاین یا تماس با شماره درج شده در سایت (02188780480) در ارتباط باشید.
منبع: siporex.ir

قرار دادن بست اتصالات در بلوک سیپورکس

قرار دادن بست اتصالات در بلوک سیپورکس

جهت افزایش مقاومت جانبی دیوارهای ساخته شده با بلوک سبک سیپورکس از بست های اتصالات مانند ویدیو استفاده شود.

سیپورکس برای اتصالات بخش های مختلف دارای 4 محصول بست اتصالات می باشد.

 

چسب بلوک چیست؟


مقدمه

اگر اخیرا بلوک های سبک aac را در داخل خانه خود به کار گرفته باشید، یقینا کلمه چسب بلوک به گوشتان خورده است . در واقع این دسته از محصولات به عنوان بهترین انتخاب برای اتصال بلوک های یاد شده شناخته می شوند. با این اوصاف بخش زیادی از کاربران اطلاعات دقیقی پیرامون آن ندارند. همین فاکتور هم باعث شده تا در حین خرید و استفاده از آن دچار سردرگمی شوند. در حقیقت باید عنوان کنیم که هنوز هم بخش زیادی از این افراد به دلیل عدم آگاهی، ملات های سنتی نظیر سیمان را به عنوان انتخاب بهتری در نظر گرفته و اصرار زیادی بر روی استفاده از آن دارند. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا مرور روشنی بر روی این دسته از محصولات داشته باشیم. بدون شک این موضوع می تواند اصرار شما را کاهش داده و دلیل کارایی بسیار بالای این محصولات را برای شما مشخص سازد. لذا حتما ما را تا انتهای این مقاله که چسب بلوک چیست همراهی کنید.

چسب بلوک چیست

منظور از چسب بلوک چیست ، ترکیبات شیمیایی خشکی است که با آب مخلوط شده و یک ماده ی چسبناک خمیری ایجاد می کند که اصلاحا آن را چسب بلوک گویند. این ماده به دلیل ترکیبات منحصر به فرد خود می تواند اتصال بسیار قدرتمندی را بین بلوک ها ایجاد کرده و به همین جهت، متخصصان استفاده از آن را برای دیوار چینی توصیه می کنند. البته باید عنوان کنیم که این دسته از مصالح بیشتر برای بلوک های سبک اتوکلاو شده مناسب هستند و نمی توان آن ها را برای هر نوع بلوکی استفاده نمود.
ساختار این چسب ها به گونه ای است که می تواند اتصالی 4 برابر مقاوم تر از سیمان را خلق کند. از طرفی دیگر وزن نهایی آن بسیار اندک بوده و می تواند بار مرده ساختمان را تا حد زیادی کاهش دهد. یکی دیگر از مزیت های منحصر به فرد این چسب ها، مقاومت در برابر رطوبت است. در حقیقت این دسته از چسب ها می توانند مقاومتی کلی دیوار در برابر رطوبت را افزایش دهند. البته این موارد تنها گوشه ای از مزایای منحصر به فرد چسب بلوک است. ما در ادامه طیف بیشتری از این مزیت ها را برای شما عزیزان ذکر می کنیم.

مواد تشکیل دهنده چسب بلوک

مواد تشکیل دهنده چسب بلوک یکی دیگر از مهمترین مولفه هایی است که متاسفانه اغلب افراد را سردرگم می کند. در واقع آن ها درک صحیحی نسبت به ماهیت و ترکیبات این محصول ندارند. همین مورد هم باعث شده تا در زمان انتخاب دچار اشتباه شوند. در واقع چسب بلوک یک نوع ماده اتصال دهنده پلیمری است که در آن ترکیبات مختلفی نظیر سیمان، ماسه، چسب پلیمری قدرتمند و… وجود دارد. این موارد در ترکیب با آب، واکنش شیمیایی داده و یک چسب قدرتمند ایجاد می کنند. البته باید عنوان کنیم که بعد از ترکیب با آب، ساختار شیمیایی آنها اندکی تغییر می کند.
در این ماده، یک نوع چسب شیمیایی قدرتمند وجود دارد که برای اتصال ذرات ماسه و سیمان کاربرد دارد. در حقیقت زمانی که شما این مواد را با آب ترکیب می کنید، ماده پلیمری فعال شده و ذرات سیمان و ماسه را به همدیگر متصل می کند. این موضوع در کنار فعال شدن ذاتی آنها با آب باعث می شود تا اتصالی بسیار قدرتمند ایجاد شود. ترکیب کلی این موارد در کنار همدیگر به افزایش مقاومت دیوار های ساخته شده با این ماده کمک می کند.

کاربرد های چسب بلوک

چسب بلوک ها به ساختار شیمیایی بی نظیر خود، از همان ابتدا به عنوان انتخابی ایده آل جهت دیوار چینی تلقی می شدند. در واقع این دسته از محصولات می توانند بهترین انتخاب ممکن برای اتصال بلوک ها باشند. همین فاکتور هم باعث شده تا کاربرد اصلی و حیاتی آن ها دیوار چینی بلوک های هبلکس و بلوک سیپورکس باشد. در واقع باید عنوان کنیم که ساختار این دسته از بلوک ها نسبت به سایرین سبک تر بوده و این چسب ها می توانند به شیوه ای بهتر اتصال میان آن ها را فراهم کنند. همین فاکتور هم سبب شده تا قبل معماران و متخصصان استفاده از این چسب ها را برای پروسه دیوار چینی به وسیله بلوک های سبک الزامی بدانند. البته باید بدانید که از این چسب برای اتصال سایر مصالح به بلوک های سبک هم استفاده می شود.

بدانید: طرز تهیه چسب بلوک هبلکس و سیپورس

چسب بلوک چیست

چسب بلوک چیست

مزایای چسب بلوک

برای شما بیان کردیم که چسب بلوک چیست و اکنون به مزیت آن‌ها میپردازیم، چسب بلوک ها مزیت های بسیار زیادی دارند که باعث شده تا در طی چندسال گذشته به سادگی در صدر انتخاب های افراد قرار گیرند. با این وجود در این سن کم نیستند افرادی که اطلاعات صحیحی پیرامون آن ها ندارند. در واقع این دسته از محصولات به دلیل ویژگی های ساختاری خود می توانند نقاط قوت بسیار زیادی داشته باشند که آن ها را نسبت به هر نوع ملات دیگری متمایز می کند. ما در ادامه این مقاله سعی داریم تا برخی از این مزیت ها را خدمت شما عزیزان بیان کنیم. بدون شک این موضوع می تواند به شیوه ای بهتر دلیل کارایی آن ها را خدمت شما تشریح کند.

اتصال مقاوم تر:

اتصال مقاوم‌تر را می توان به عنوان یکی از شاخص‌ترین و البته بهترین ویژگی های چسب بلوک دانست. در واقع این دسته از محصولات به دلیل داشتن اتصال دهنده های پلیمری در ساختار خود، می توانند اتصالی تا چهار برابر مقاوم تر ایجاد کنند. همین مورد هم باعث شده تا به سادگی در صدر انتخاب های افراد قرار گیرند.

کاهش بار مرده ساختمان:

کاهش بار مرده ساختمان را می توان به عنوان یکی دیگر از مهم ترین شاخصه هایی دانست که موجب شده تا این دسته از محصولات به سادگی در صدر انتخاب ها قرار گیرند. در واقع این چسب ها وزنی به مراتب کمتر از ملات های سنتی نظیر سیمان دارند. به همین جهت است که به کارگیری آن ها می تواند وزن کلی ساختمان را کاهش داده و از این طریق مقاومت آن در برابر زلزله را افزایش دهد.

مقاومت در برابر رطوبت:

داشتن مقاومت بالا در برابر رطوبت را می توان به عنوان یکی از مهمترین و البته شاخص ترین ویژگی هایی دانست که موجب تمایز چسب بلوک نسبت به سایر متریال های هم رده شده است. در واقع این دسته از محصولات می توانند مانع از انتقال آب شوند. به همین جهت است که مقاومت کلی ساختمان در برابر رطوبت را هم افزایش می دهند.

مقاومت در برابر تغییرات دمایی:

داشتن مقاومت در برابر تغییرات دمایی را می توان یکی دیگر از مهمترین شاخصه هایی دانست که موجب شده تا این دسته از محصولات در نوع خود منحصر به فرد باشند. در واقع چسب بلوک ها می توانند سیکل های دمایی مختلف در فصول سال را به خوبی تحمل کنند. همین فاکتور هم باعث شده تا برای شرایط آب و هوایی مختلف مناسب باشد.

استفاده آسان:

استفاده آسان را می توان یکی دیگر از مهم ترین شاخصه هایی دانست که موجب نفوذ بیشتر چسب بلوک ها در بین کاربران شده است. در واقع این دسته از محصولات شیوه استفاده بسیار ساده ای دارند. به گونه ای که تنها کافی است آن را با مقداری آب مخلوط کرده و سپس بر روی سطح مورد نظر خود اعمال کنید. این شیوه به قدری ساده است که افراد بی تجربه هم می توانند به سادگی از آن استفاده کنند.

کاهش هزینه ها:

کاهش هزینه ها را می توان به عنوان یکی دیگر از مزیت های استفاده از چسب بلوک دانست. در واقع این دسته از محصولات هزینه ای کمتر از ملات های سنتی دارند. همین فاکتور باعث شده تا خرید آن ها تا حد زیادی به صرفه تر باشد. افزون بر این موراد اتصال بلوک ها به وسیله این چسب، تنها به یک لایه نازک نیاز دارد. به عبارت ساده تر مصرف چسب بلوک ها بسیار کمتر از ملات های سنتی است. همین مصرف کمتر باعث شده تا این دسته از محصولات به سادگی هرچه تمام تر هزینه های نهایی ساخت و ساز را کاهش دهند.

بخوانید: قیمت بلوک سفید هبلکس

مقاومت در برابر ترک:

داشتن مقاومت بالا در برابر ترک را می توان به عنوان یکی از شاخص ترین ویژگی هایی دانست که موجب نفوذ بیشتر چسب بلوک در بین کاربران شده است. در واقع این دسته از محصولات مقاومت کششی بسیار بالایی دارند. همین مورد هم باعث شده تا در اثر فشار های مختلف دچار درز و ترک نشوند. مازاد بر این چنین مقاومت کششی باعث شده تا چسب بلوک ها به عنوان انتخاب مناسبی جهت پوشاندن درز ها و ترک های بلوک هبلکس و سیپورکس شناخته شوند.

وزن مخصوص ایده آل :

وزن مخصوص را می توان به عنوان مولفه ای فنی در نظر گرفت که وزن بر حجم یک محصول را نشان می دهد. در واقع این فاکتور تا حد زیادی مشابه چگالی است که هر اندازه پایین تر باشد، نشان از ایده آل بودن آن ماده دارد. وزن مخصوص چسب بلوک ها حدود 1500 کیلوگرم بر متر مربع است. این مورد نشان دهنده سازگاری ماده مذکور برای پروسه ساختمان سازی است.

سخن آخر

چسب بلوک را می توان به عنوان یکی از بهترین مدل های ملات جهت پروژه های ساختمان سازی دانست. این دسته از محصولات غالبا برای بلوک های سبک اتوکلاو شده نظیر بلوک هبلکس و بلوک سیپورکس کاربرد دارند. با این وجود بخش زیادی از افراد هنوز اطلاعات صحیحی پیرامون آن ندارند. ما در این مقاله سعی کردیم تا مرور روشنی بر روی این ماده منحصر به فرد داشته باشیم. با این وجود اگر هنوز هم در رابطه با آن سوال یا ابهامی دارید، می توانید از طریق بخش نظرات با ما مطرح فرمایید. از طرفی چنانچه به دنبال خرید چسب بلوک یا انواع بلوک سبک در بالاترین سطح استاندارد هستید، می توانید هم اکنون با کارشناسان ما در شرکت سازه سبک آرسام تماس حاصل فرمایید.

همه چیز در مورد بلوک هبلکس

همه چیز در مورد بلوک هبلکس

بلوک هبلکس، مصالحی از جنس بتن است که معمولاً در بخش های بیرونی و داخلی ساختمان ها استفاده می شود. کاربرد اصلی این بلوک ها در عایق کاری است و با استفاده از آن ها دیگر نیازی به عایق کاری مجدد نیست. بلوک هبلکس به دلیل ساختار ویژه ای که دارد، می تواند به سرعت و به آسانی نصب و استفاده شود. این بلوک ها را در ایران می توانید با ابعاد مختلفی مانند طول ۶۰۰، ارتفاع ۲۵۰ و در ضخامت های مختلفی تا ۵۰۰ میلیمتر پیدا کنید. در ادامه همه چیز در مورد بلوک هبلکس را مورد بررسی قرار می دهیم.

ویژگی های بلوک هبلکس

بلوک هبلکس ویژگی های منحصر به فردی زیادی دارد که موجب شده است استفاده از آن مزایای زیادی به همراه داشته باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

  1. وزن پایین بلوک

بلوک هبلکس در واقع نوعی بلوک سبک است که وزن پایین تری نسبت به آجر و سایر مصالح دارد. وزن این بلوک در مقایسه با ابعاد یکسان با آجر تقریبا یک چهارم می باشد.

  1. مقاومت بلوک

یکی دیگر از ویژگی های مهم هبلکس مقاومت بالای آن در برابر تنش های بیرونی و زلزله است. این ویژگی با وزن پایین هبلکس رابطه مستقیمی دارد.

  1. عایق بودن بلوک هبلکس گیلان

بلوک هبلکس عایق خوبی در برابر گرما، صدا و سرما می باشد. همانطور که گفته شد با استفاده از این بلوک دیگر نیازی به عایق کاری نمی باشد.

پیشنهاد سیپورکس: اهمیت عایق سازی

  1. جلوگیری از آتش سوزی با استفاده از بلوک سبک هبلکس

در ساختار هبلکس از سیلیس استفاده می شود و این ویژگی عایق بودن آن در برابر آتش به سیلیس مرتبط است.
این عنصر هدایت کندی برای گرما و انتقال آتش دارد و با استفاده از آن می توان از آتش سوزی و گسترش آن جلوگیری کرد.

  1. مزایای اقتصادی استفاده از بلوک هبلکس رشت

در حقیقت هبلکس یک نوع بلوک سبک متخلخل است که خواص آن شبیه به سنگ اما با وزن سبک است.
مهمترین ویژگی آن مقرون به صرفه بودنش است. چرا که به راحتی حمل می شود و دیوارچینی با آن بسیار ساده است.
در نتیجه سرعت کار بالاتر و محصول نهایی نیز محکم تر و بادوام تر خواهد بود.

همه چیز در مورد بلوک سبک هبلکس

همه چیز در مورد بلوک سبک هبلکس aac

روش ساخت بلوک هبلکس گیلان

برای ساخت بلوک هبلکس مواد مورد نیاز شامل ماسه، آهک، سیمان و گچ، سیلیس و در نهایت کمی پودر آلومینیوم است.
در ابتدا این مواد با آب ترکیب شده و به درون میکسر های مخصوصی ریخته می شوند تا مخلوط مورد نظر بدست آید. این میکسر ها وظیفه بررسی وزن محصول ورودی را نیز دارند.
در مرحله دوم بایستی این مخلوط به درون قالب ریخته شود. گنجایش این قالب ها هر یک به اندازه 3 متر مکعب می باشد.
اما باید فقط نصف آن را از مخلوط پر کرد. زیرا به دلیل به وجود آمدن حباب‌های هوا به مرور زمان و با گذشت 4 ساعت، مخلوط دچار افزایش حجم می‌شود.
برای نچسبیدن مخلوط آماده شده به قالب باید قبل از ریختن آن از ماده ای رهاساز مانند مازوت استفاده کرد.
مرحله سوم، مرحله پخت و عمل آوری هبلکس می باشد. هبلکس ها در این مرحله وارد اتوکلاوها با دمای حرارت حدود 200 درجه سانتی گراد و فشار 12 اتمسفر می‌شوند.
در این دما و فشار قالب‌ها پخته شده و به عمل می‌ آیند و بلوک هبلکس تولید می‌شود.
در مرحله آخر پس از عمل آوری هبلکس آماده است و کافی است که آن را در اندازه دلخواه برش زد.

بیشتر بدانید: اتوکلاو چیست؟

روش استفاده از بلوک هبلکس لاهیجان

یکی دیگر از مزیت های هبلکس، استفاده راحت از آن در مقایسه با مصالح ساختمانی دیگر است.
این بلوک سبک به راحتی توسط اره برش می خورد و میخ و پیچ نیز به راحتی در آن  فرو می رود.
در نتیجه استفاده از آن به راحتی در ساختمان سازی قابل انجام است.
هنگام استفاده از بلوک هبلکس، قبل از مصرف، باید آن را کاملا خیس کرد. این کار موجب افزایش خاصیت عایق آب بودن هبلکس می شود.
اما باید دانست که موجب افزایش وزن آن نخواهد شد و خاصیت چسبندگی آن به ملات بیشتر خواهد شد.
همچنین رطوبت جذب شده به هبلکس، باعث حفظ بلوک ها در کنار یکدیگر می شود.

 معایب استفاده از بلوک هبلکس

تنها مشکل بلوک هبلکس این است که نمی توان از آن در دیوارهایی مانند دیوارهای حمال و باربر استفاده کرد.
آن ها نسبت به بتن ها استحکام کمتری دارند و بهترین مکان برای استفاده از آن ها مکان هایی است که آجرها و بلوک های سفالی و بتنی استفاده می شوند.
در نهایت پس از دیوارچینی با این بلوک ها می توان با آب پاشی به تمام بخش های دیوار هبلکس، از چسبانده شدن ملات ها و هبلکس ها به یکدیگر مطمئن شد.

بیشتر بدانید: مزایا و معایب بلوک هبلکس

کاربردهای بلوک هبلکس

ویژگی‌هایی زیاد بلوک هبلکس دلیل کاربرد فراوان آن‌ در صنعت ساخت و ساز شده است که برخی از آن‌ها عبارتند از:

  • ایده‌آل برای مکان هایی که بایستی عایق صوتی باشند. مانند مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، شرکت‌ها، مسکن‌ها و …
  • قابل استفاده در دیوارهای داخلی و خارجی سازه
  • مناسب برای سازه هایی که در مناطق زلزله‌خیز قرار دارند.
بلوک سبک هبلکس

کاربرد بلوک اتوکلاوشده هبلکس

خرید بلوک هبلکس گیلان

در بازار به بلوک هبلکس، سیپورکس نیز می گویند و به بلوک AAC  مخفف Autoclaved Aerated Concrete block نیز معروف است.
معمولا کاربرد آن در دیوارهای داخلی با ضخامت 10 و برای دیوارهای اطراف با ضخامت 15 سانتی متر است.
باید بدانید که هبلکس دارای دو نوع اتوکلاوی و غیر اتوکلاوی می باشد. نوع غیر اتوکلاوی ارزان تر است و دلیل این ارزانی کیفیت کمتر آن است.
در هنگام خرید بلوک هبلکس به ابعاد آن و لبه های بلوک توجه کنید. اضلاع بلوک بایستی صاف و همچنین دارای گوشه های قائم باشد.
با انتخاب بلوک سیپورکس می توانید سایز و ابعاد بلوک هبلکس را مشاهده نمایید.

قیمت بلوک هبلکس در رشت

قیمت بلوک هبلکس با توجه به کیفیت مواد کاربردی در آن، نوع مصرفی، برند کارخانه تولیدی، میزان، نحوه بسته‌بندی و وسیله حمل و نقل تعیین می شود.
برای خرید این بلوک‌ باید به اندازه مورد نظر با سایز انتخابی و سالم بودن بلوک‌ها نیز دقت کنید.
بایستی بدانید که قیمت بلوک‌ هبلکس، نسبت به بلوک‌های دیگر گران‌تر است.
اما استفاده از این بلوک منجر به حذف بعضی هزینه ها مانند عایق‌کاری، کارگر و … می باشد.
در نتیجه باید براساس نوع ساخت و ساز بررسی کنید که استفاده از این بلوک برایتان صرفه اقتصادی داشته باشد.

همراه ما باشید با: تفاوت هبلکس و سیپورکس

نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت

فروش بلوک هبلکس در رشت

مقدمه

در دنیای ساختمان سازی می توان مصالح و متریال های بسیار متنوعی را در اختیار داشت. امروزه و با توجه به فناوری های جدید مصالحی به وجود آمده اند که دارای ویژگی های خاص می باشند. در صورتی که از این مصالح به خوبی استفاده شود می توانند قابلیت های بسیار زیادی را برای سازه به وجود بیاورند. همیشه تمامی مهندسین سعی بر این داشته اند که علاوه بر بالا بردن مقاومت ساختمان ها وزن را نیز کم کنند. ارتباط وزن و مقاومت همیشه مستقیم بوده است. امروزه با توجه به متریال های جدید و دستگاه های مختلف می توان محصولاتی بسیار با کیفیت و قوی را در اختیار داشت. سبک شدن وزن یک ساختمان از جهات مختلف به نفع افراد می باشد. نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت

از مهم ترین مصالح موجود که به صورت گسترده ای به کار گرفته می شود بلوک ها هستند. فروش بلوک هبلکس در رشت را می توان به شکل های مختلف مورد بررسی قرار داد. بلوک هبلکس به عنوان یکی از بهترین نمونه های جدید می باشد که دارای قابلیت های بسیار زیادی است. در این محصولات شما می توانید ویژگی های بسیار زیادی را در اختیار داشته باشید. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان وزن کمتر و مقاومت بالاتری را در برابر زلزله داشته باشد.

در صورتی که از این محصولات به خوبی استفاده کنید ویژگی های بسیار زیادی را برای شما به وجود خواهند آورد. مجموعه های بسیار زیادی این محصولات را به فروش می رسانند. یکی از مناطق مورد هدف در این محصولات که می توان محصولات متنوعی را در آن به فروش رساند شمال کشور و رشت می باشد.

نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت به دلایل بسیار زیادی پرطرفدار می باشد. ویژگی های بسیار جذاب در این محصولات باعث شده است تا در این منطقه با رطوبت بالا این محصولات بسیار مفید باشند. اهمیت خرید این محصولات را می توان زمانی درک کرد که قابلیت های بسیار زیادی را برای ساختمان ها به وجود آورد. در صورت استفاده از این محصولات در ساختمان قطعا سرعت کار نیز بالا خواهد رفت. در ادامه برخی از انواع این محصولات را معرفی کرده و ویژگی های موجود در آن ها را نیز شرح خواهیم داد.

معرفی بلوک هبلکس و ویژگی های آن

بلوک هبلکس به عنوان یکی از جدید ترین مصالح ساختمانی در بازار می باشد. در حال حاضر این نوع بلوک دارای قابلیت های بسیار زیادی بوده و محبوبیت زیادی را نیز میان افراد متخصص دارد. امروزه در ساختمان های مختلف این محصولات را به صورت گسترده ای به کار می برند. بلوک هبلکس را می توان به عنوان یک بتن اتوکلاوی در نظر داشته داشت. در نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت می توان محصولاتی را در اختیار داشت که در آن ها بهترین مصالح برای تولید بلوک استفاده شده است. از ترکیب کردن ماسه، آهک، پودر آلومینیوم، سیمان و آب می توان این بلوک ها را در دمای بالا تولید کرد. این متریال ها در ترکیب شدن با یکدیگر و تحت دمای بالا تا حدود 200 درجه می توانند بهترین بلوک ها را تولید کنند.

برای تولید انواع نمونه های موجود باید از فشار 12 اتمسفر و بالاتر استفاده کرد. این محصولات بعد از مخلوط شدن در دستگاه اتوکلاو و تحت فشار می توانند به خوبی برای شما بهترین بلوک ها را تولید کنند. در تولید این محصولات قابلیت های بسیار زیادی وجود دارد که می توان به راحتی آن ها را در اختیار داشت.

در نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت می توانید با انواع مزایا و معایب بلوک هبلکس آشنا شده و بهترین خرید را داشته باشید.

از مهم ترین مزیت ها و ویژگی های موجود در این محصولات می توان به وزن اشاره کرد. این محصولات نسبت به دیگر بلوک های سیمانی تولید شده بسیار سبک تر می باشند.

در مقابل، این قطعات تحمل بار بالاتری را نیز دارند. از دیگر ویژگی های موجود در بلوک های هبلکس می توان به ابعاد و اندازه های متنوعی اشاره کرد. این محصولات را می توان برای قسمت های مختلف و متنوعی مورد استفاده قرار داده و به خوبی از آن ها بهره برد. باید توجه داشت که این محصولات در مقابل رطوبت نیز از خود مقاومت و استحکام بالایی را نشان می دهند. هرچه کیفیت در این محصولات بالاتر باشد می توان راحت تر آن ها را در ساختمان ها مورد استفاده قرار داد. بر خلاف بسیاری از نمونه های موجود این محصولات برای تمامی نقاط کشور مناسب می باشند.

خرید از نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت

در خرید انواع مدل های موجود در بلوک ها باید به ویژگی های بسیار زیادی توجه داشته باشید. در خرید انواع بلوک ها باید به نمایندگی های موجود مراجعه کرد. نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت را می توان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود معرفی کرد. در این مجموعه می توان قابلیت های بسیار زیادی را در اختیار داشته و به خوبی از آن ها استفاده کرد.

کیفیت بالا در این محصولات به شکل های مختلف قابل بررسی می باشد. در رشت این محصولات در تمامی ساختمان ها قابل استفاده می باشند. برای خرید در هر تعداد می توانید با این نمایندگی ارتباط بگیرید. در استفاده از این محصولات باید به مصالح به کار رفته در آن ها توجه کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های موجود در نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت مربوط به استاندارد های مختلف می باشد. می توان انواع استاندارد های ساخت را در این محصولات مشاهده کرده و به خوبی از آن ها بهره برد. به صورت کلی این محصولات در ابعاد و سایز های مختلف تولید شده و دارای قابلیت های بسیار زیادی نیز می باشند. در حالت های مختلف می توان از این محصولات نهایت استفاده را داشته و به راحتی آن ها را به کار برد. سرعت عمل در جابجایی این محصولات باعث شده است تا آن ها را به خوبی مورد استفاده قرار دهند.

کم شدن وزن سازه ها برای استفاده در حالت های مختلف می تواند مزایای بسیار زیادی را داشته باشد. از مهم ترین مزیت های موجود در این سازه ها می توان به آسیب کمتر در هنگام حوادث اشاره کرد. نحوه تولید بلوک های هبلکس به صورتی می باشد که می توان عایق کاری بسیار عالی را انجام داد. عایق های صوتی برای این محصولات را می توان به شکل های مختلف مورد استفاده قرار داد.

جمع بندی

در کلام آخر می توان بیان داشت که استفاده گسترده از بلوک های هبلکس باعث ایجاد تغییرات مختلف شده است. نمایندگی فروش بلوک هبلکس در رشت را می توان به عنوان یکی از بهترین مجموعه های موجود در نظر داشته و به خوبی از آن ها استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: بلوک هبلکس را از کجا بخرید؟